Víte, co o Vaší firmě říkají Vaši zákazníci?
Jsou Vaši zákazníci natolik spokojeni, že Vás s klidným svědomím doporučí svým nejbližším – rodině, obchodním partnerům, kolegům v práci? Nebo je většina Vašich zákazníků pasivních – ani příliš spokojených či nespokojených, vyhledávajících převážně nejvýhodnější cenovou nabídku? A proč od Vás někteří zákazníci odcházejí? Jaká je jejich nákupní zkušenost a důvody, které je vedou ke změně a nákupu u jiného dodavatele či v jiném obchodě?
Net Promoter Score
- Jedno číslo, které vypovídá o spokojenosti Vašich zákazníků
- Způsob jak najít odlišení od konkurence
- Zásadní změny ve Vašem podnikání
Net Promoter System
- Systém pro měření zpětné vazby zákazníků
- Systém pro pochopení klíčových potřeb Vašich zákazníků
- Systém pro nastavení priorit ve Vaší strategii
- Systém, jak se stát společností, se kterou zákazníci chtějí spolupracovat