Víte, co o Vaší firmě říkají Vaši zákazníci?

Jsou Vaši zákazníci natolik spokojeni, že Vás s klidným svědomím doporučí svým nejbližším – rodině, obchodním partnerům, kolegům v práci?  Nebo je většina Vašich zákazníků pasivních – ani příliš spokojených či nespokojených, vyhledávajících převážně nejvýhodnější cenovou nabídku? A proč od Vás někteří zákazníci odcházejí? Jaká je jejich nákupní zkušenost a důvody, které je vedou ke změně a nákupu u jiného dodavatele či v jiném obchodě?

Net Promoter Score

  • Jedno číslo, které vypovídá o spokojenosti Vašich zákazníků
  • Způsob jak najít odlišení od konkurence
  • Zásadní změny ve Vašem podnikání

Net Promoter System

  • Systém pro měření zpětné vazby zákazníků
  • Systém pro pochopení klíčových potřeb Vašich zákazníků
  • Systém pro nastavení priorit ve Vaší strategii
  • Systém, jak se stát společností, se kterou zákazníci chtějí spolupracovat

Kontakt

Jeanne Bočková STRATEGIC Business Solutions